...

praktik varje fredag, okej. döda mig långsamt! annars blire nog ett slappt år. inte så många ämnen att ta mig igenom, och förutom hantverk så läser jag bara religion och samhäll. inte så jobbigt alls. står någe om företags ekonomi A. men vettifan. ingår nog i UF. idag ska jag ut och springa med cessan och frida. sen så ska vi hänga på balkongen på nygatan och röka vattenpipa ikväll. fint! men först laga lite mat och chilla lite. pusselipuss.


det är endå kul att vara tillbaka igen, gillar mina klassisar. och man har roligare i skolan än på jobbet!
se bara.





(de bygger om lite i skolan, som ni kanske ser.)



vi börjar även ladda inför studenten. vi ska göra massa roliga och dumma grejor! kommer bli svinkul.
snart mössprovning och sånt också.


pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0