...

bosatt mig i min lägenhet här i norrköping igen. sista året i skolan börjar imorgon, så himla mycket blandade känslor. jag blir lite pirrig och förväntansfull när jag tänker på allt man har framför sig. men att börja i skolan imorgon innebär ju att sommaren är slut. och det känns förjävligt. jag har haft en så bra sommar. varit på äventyr, lärt känna nya människor, besökt städer, varit på peace and love, festat massor och umgåtts med alla underbara nära och kära. men blandat med detta har jag även jobbat en hel del. sommaren har helt enkelt varit en blanding av allt! och jag är otroligt nöjd med sommaren 2011. när nästa sommar är slut, blir jag troligtvis arbetslös. men de är ett år kvar till dess. ett år. tiden kommer säkert rinna iväg. nu iallafall har jag och cecilia hunnit varit ute på en pw och sedan handlat lite mat till vårat tomma kylskåp. ikväll får vi sällskap i soffan av lite vänner. fin måndagskväll! skola imorgon. att sommaren gick så fort!  det är sjukt. på med alla stickade tröjor och jeans igen. fast om en vecka får jag lite smak av sommaren igen, för då drar jag nämligen och öser järnet i alaaaanya. pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0