...

gud, jag gillar inte att jobba helg. veta att jag skulle kunnat vara i norrköping nu och skakat rumpa gör mig besvärad. men istället sitter jag här hemma ensam, fick inte tag i någon energi att åka in och träffa min saknade sofia. inte heller fick jag energi till något annat. igår kväll blev iallafall mysig. lagade tacos med lovisa och satt och myste i soffan, hon drog i några slingor i mitt hår också. så nu är jag ett snepp blondare. inte trodde jag för typ två år sen att jag skulle bli såhär blond. men trivs i det så! imorgon är det jobb som gäller och på kvällen bio med en drös tjejer. vi ska se "jag saknar dig" och jag lär väl få skämma ut mig och för första gången gråta i en biosalong. tur är väl att det inte är en film som snygga killar går på iallafall. nu ska jag bädda rent min säng och lägga mig. 


detta skulle sitta fint nuuu.



pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0