...


min fina vän!
snacka om bortkastad dag, har typ legat i soffan och sovit hela dagen. förutom när min pappas bror och hans son var här. och jag fick leka kurragömma med honom. jag har dragit på mig världens förkyldning, så har varit tung i huvudet hela dagen. kändes som en sådan dag behövdes när man inte sovit så mycket de tidigae dagarna. nu är det bara två lediga dagar kvar (jobbar lördag,söndag), sen börjar skolan. så jävla mycket blandade känslor. flyttar ju hem till min lägenhet då igen. jag har varit där en gång i sommar, en enda gång. jag har inte hunnit mer. fast flyttar in tillbaka dit på riktigt förens 12 september. Då är det tillbaka till rutinerna igen. så jävla skönt att bo i sin lägenhet igen. man inser nu när man bott hemma över sommaren, hur skönt det är med ett eget place. nu tänkte jag sova snart, finns endå inget mer att göra denna kväll. imorgon är det fredag, och jag vill hellre festa än jobba på lördag. men nej, ingen fest. får helt enkelt hitta på någe annat att göra! pussis.

Kommentarer
Postat av: Julia

Puss!

2011-08-21 @ 13:57:54
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0