...

medans andra är ute och roar sig, dricker sig fulla, hänger på öltältet eller dansar på harrys. så sitter jag under täcket i min säng och ska precis sova. ett 8 timmars-jobb pass står på schemat imorgon, sen är jag ledig fem dagar. ska bli så jävla skönt. det är min ledighet innan skolan börjar. först längtade jag till skolan, nu börjar jag få lite skol-ångest. mest för jag skulle vilja vara lite ledig eftersom jag jobbat så mycket denna sommar. men vet att det är skönt att va hemma en månad, sen skulle jag få ångest för det. eftersom jag skulle bli luspank om jag skulle ha tagit studenten. så det är svårt att bestämma sig vad man egentligen känner. det där med skolångesten kommer ju naturligt. samtidigt som jag endå är rätt taggad för sista året, och vill träffa alla mina saknade klassisar och bo i min saknade lägenhet igen. så känner jag att plugget kommer ta kål på mig, precis som tidigare år. men det här året kommer bli så jävla bra, jag känner det på mig, allt lutar åt att det blir hejdundrande skoj plus lite plugg på det. nu ska jag släcka lampan och sova, så man kommer upp imorgon, så klockan kan bli 15:00, så jag kan få ta fem dagars ledigt! som jag längtat.. känner att jag behöver det här.
pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0