...

jag var bakis när jag vaknade imorse, men nu börjar det ordna upp sig. första smset jag läste imorse när jag vaknade stod det: fan vad full du var igår! ;D haha, jag skrattade bara. för visst det blev mycket alkoholintag, men ack så kul jag hade! lilla harrys i katrineholm levererade på en onsdag igår. mycket folk, mycket skratt, mindre pengar på kontot! men så det ska va. vi startade kvällens med lite förferre hos lovisa, några tjejer. Det var väldans trevligt. idag blire thaikäk med jullan och johanna, sen kommer syster hem en sväng. så ska umgås lite med henne. jobb fredag, lördag och söndag. sen jävlar, ledig fem dagar! och det ska inte spenderas här, så mycket kan jag säga! nu ska jag göra någe annat, Pusselipuss.

allt blir vad man gör det till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0