...



sådär nu är jag hemma igen. det blev en fin dag med johanna i norrköping, vi gled runt på stan och ingelsta. jag hittade lite, men inte så mycket. nöjd endå! Mötet jag gick på, var en arbetsintervju. och det gick galant! mitt sommarjobb tar slut sista helgen i augusti, och då i september ska jag börja provjobba några kvällar. sen får vi se vart det leder. Han lät väldigt positiv iallafall. känns skönt om det skulle gå vägen, så får man lite extra pengar. eftersom mitt sommarjobb inte kan leda till något mer, då jag jobbar på ett ställe som bara behöver personal över sommaren. men jag håller tummarna! ikväll ska jag träffa jullan. och imorgon är det jobb, 7-11. värt. ledig torsdag, tjo!



pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0