...


kvällen till ära spenderade jag genom att gå en promenad med jullan. blev en långis. vi pratade om allt mellan himmel och jord. mest fyllde vi varandras minnesluckor från en festkväll. det är ju sjukt det här med minnessluckor egentligen? att man gjort så  mycket saker under kväll och inte ens minns hälften? och hur en annan person kan komma ihåg saker man själv inte kommer ihåg och tvärtom. samtidigt som det är väldigt läskigt, är det så skönt ibland också. jag är personen som verkligen får ångest hur lätt som helst. vaknar ofta dagen efter och tänker; "neeeeeej, varför gjorde jag sådär igår? varför sa jag sådär till den? varför dansade jag med den? varför?" slår nästan aldrig fel. då kan det vara skönt att glömma bort saker man gjort, slipper man ha ångest. låta andra skratta åt en, men inte minnas varför. fast på senare tid har jag mer börja tänka "ångra aldrig saker du gjort, utan bara saker du inte gjort". Vi alla får minnesluckor ibland, eller ångest. och vafan. man lever bara en gång. lets get the party started! nu ska jag snart sova, jag är ledig imorgon och går och lägger min tidigt. ojoj. utgång onsdag och fredag, katrineholmsveckan. don't disappoint me!



vi hittade oss själva i varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0