...



(bild från harrys, fredag.)
Logfesten blev väldigt trevlig. kom i säng runt tre på morgonen, och snacka om jag tyckte det vara skönt att få börja sex timmar senare än vanligt. när jag väl kom hem från jobbet var jag svintrött. jullan och johanna kom över och tittade på film med mig. sen satt vi och pratade tills klockan blev läggdags för min del. jag jobbade ju 7-15 idag. och imorgon är jag ledig! fan så skönt. ska till norrpan med johanna, vi ska gå på stan och sen har jag ett möte inbokad som jag ska gå på. nervös (!) ångrar mig lite också, men vafan, vet inte alls vad det leder till. idag landade malin i sverige också, så får se om hon orkar träffa mig ikväll. jag vill höra allt om hennes resa! nu ska jag äta något, har inte ätit något sen halv sju imorse, så vi hörs. pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0