...

nu har jag precis gjort iordning mig för nästa fest. gårdagens fest var hur kul som helst. Hos matilda dracks det för fulla muggar, kördes jag har aldrig och skrattades. sen drog vi ner på harrys och fortsätte dricka medans det rullade in folk. fula bilder tog och det dansades på dansgolvet. klockan ett tog det slut för mig, för jag hade ju ett jobb att tänka på. men fram till dess hade jag jättekul med mina fina vänner. (bilder kommer upp på fb.) nu ska jag snart till julita, carro och fia styr ju fest ikväll. kan ju sluta hur som helst. måste hålla mig lite i skinnet, jobb imorgon igen ju. fast inte förens ett, första gång på hela denna sommar jag inte börjar sju! känns gött. ha en fin kväll mina vänner, fastän solen inte lyser! pusselipuss.


det blir vad man gör det till. glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0