...

äntligen börjar saker och ting ordna upp sig. vädret är underbart! solen har stekt och molnen har hållt sig borta i fem hela dagar nu, inte en droppe regn. jag klagar absolut inte! har varit och badat igår och i förrgår. idag fick jag nöja mig med att sova ute på en solstol i solen, då de andra är på jobbet. jag slutade elva idag. skönt! därför har jag både hunnit jobba och sola. ikväll ska jag ut på sjön med johanna, julia och elin. blir alla tiders, men först lite tacos med familjen! sånna här dagar älskar jag verkligen sommaren. längtar till vecka 33 också, för då är det dags för fem dagar ledigt och en liten minisemester! nu har jag fyra dagar jobb att se framemot, sen får jag åtminstone en dag ledigt! men jag får inte klaga, behöver alla pengar jag kan få nu när jag inte kommer jobba något i höst förhoppningsvis. pussselipuss.


jag ska ta tag i att lägga in lite bilder i mitt tvåtusenelva album på facebook idag också, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0