...

en bra dag på många sätt. jag har varit jätte glad idag. skrattat åt allt och velat gå runt och le för mig själv. började imorse, då vi vann närvaro tävlingen i skolan. vi fick en liten goodiebag. gulligt juu! sen så fick jag reda på att jag fick jobbet jag provjobbade för i tisdags. och fick även schemat. och det blir en del jobb i sommar. kommer jobba varenda helg, förutom tre stycken maj-augusti. men tänker ta vara på alla lediga dagar. skönt att veta att jag inte kommer vara fattig i sommar iaf. har varit onyttig som fan idag, drog en runda på stan med mallan och johanna, slutade på mcdonalds. sen kom jag till vingan, där mamma köpt en kababtallrik till mig. fin dag, ikväll ska jag umgås med mina underbara vänner! solen lyser och jag ser fram emot morgondagen! köpte föresten ett par jeans shorts och en fint gult, ja notera gult, transparant linne idag. hur gulligt som helst! och så snyggt i sommar. fint att sofie shoppar upp halva studiebidraget på en gång. men ärsh, snart rullar det in mer pengar! föresten är hur glad som helst för en annan sak också, men bara jag, johanna och malin får njuta av det!


nu sticker jag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0