...

jag vill sammanfatta mitt lov och säga; underbart! det har varit bra väder hela veckan, jag har umgåtts med människor jag tyckt om, festat, grillat, firat påsk, solat och hängt ute så mycket jag kunnat. jag har även hunnit varit på min första anställningsintervjuv och så har jag fått provjobba. vilket jag ska göra imorgon igen. jag har smidigt planer för sommaren. och jag kan säga att just nu är jag otroligt lyckig, över vädret, min familj och mina vänner. sen är jag lycklig för att se mina vänner lyckliga! jag har lite majångest (apu) och lite ångest för att jag inte tar studenten. men försöker ta det med en klackspark och istället fira att de flesta vännerna tar studenten! livet rullar på helt enkelt, och just nu kan jag nog inte vara gladare. jag är hur nöjd som helst med mitt lov. och jag längtar redan till nästa helg. den är redan planerad och kommer bli hur bra som helst. PUSS!







/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0