...

idag vaknade jag klockan nio, och kunde verkligen inte somna om. brukar bli så när jag druktigt dagen innan. jag är inte alls så bakis idag, vilket känns galet skönt. gårdagen då.. vi började hos lovisa, ett gäng tjejer. det var suuuper trevligt! sen så drog vi ner till statt där det var studentfest. festen i sig var lite halvseg ibland, men jag var med bra människor så jag hade rätt kuul endå. som sagt kul att träffa människor man annars inte träffar så ofta! kvällen får 6 av 10 möjliga! Tycker dom borde haft någon jävla airkondicton (stavning?) där inne. jag har nog aldrig tyckt det varit så varmt föörut! neee, om man skulle göra något vettigt istället!


/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0