...







jag har haft två väldigt mysiga dagar. igår var fia och matilda på besök. vi käkade glass och satt ute i det härliga vädret hela kvällen. fick mig att längta ännu mer till sommaren. och idag har vi haft stylist hela dagen, gjorde makeup och hår på frida, vi skulle inspireras av någon från melodifestivalen. jag var sådär halvnöjd, men hon tyckte det blev bra iaf. och det är ju kanoners. sen spenderade jag kvällen hos hanna och malin, vi åt tacos och pratade om allt mellan himmel och jord. imorgon är jag ledig, hur värt? förjävla värt. ska soova länge. sen ska jag upp till malin och käka blodpudding (?) hon har tjajat hela kvällen om det, haha. och det är ju svingott så man ställer ju upp. sen på kvällen är det öppet hus, sen sover jocke hos oss. så det är full rulle imorgon. nu ska jag sova. godnatt.


/sofie.

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du inte ätit magnum double än då??

Vi åt varsin förra veckan!! De finns på pressbyrån. MEN jag vet inte, men tyckte inte den var så god. Du är nog mer expert på den. Så du kanske känner om de gjort om den eller om den smakar som vanligt. :]]

2011-04-13 @ 10:24:40
URL: http://honochhennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0