ONSDAG

förut när jag kom hem hungrig som en jävla gris, möts jag av tacos lukt i "trapphuset". sen när jag öppnar dörren möts jag av sandra mitt i ingången, blev jävligt chokerad. haha. Sen så ser jag att tacosen är uppdukad och i soffan sitter även min sambo, Calle och Tina. det var supergott. och efter vi slängt i oss det, så gjorde dom iordning marängsviss också som vi avnjöt till lite tvtittande. mysig och trevlig kväll. imorgon kväll ska cecilia inte sova hemma! måste ragga sov-kompis och det är nu. sanne dissade för hon skulle till läkaren. (du ska få lite spö vaaaa!) nu ska jag chilla lite, har precis tagit hand om disken (det negativa med att ha besök och äta en massa, men fick lite hjälp).
ha en fortsatt bra kväll, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

:) det blir fler gånger...lika bra att ni införskaffar er en diskmaskin direkt:P

2010-09-23 @ 18:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0