Nov. 2, 2010.

lov, så himla skönt. vill hitta på en massa roliga saker!
imorgon vet jag att jag ska till örebro iallafall. jag kör! woho, linda hämtade mitt körkort igår så nu kan jag köra bil detta lov. skulle vilja åka till boda borg också, var så länge sen vi var där och vi skulle åkt dit i somras med så blev det aldrig av. på lördag tror jag det vankas utgång i norrköping igen. sen är jag ledig på måndag också. jag har inte festat i katrineholm sen innan kos, vilket är typ två och en halv månader sen? jag är inte så förtjust i katrineholms uteliv längre. jag gillar nya städer, nytt folk och främlingar som är förlovade. HAHA, internt!

jag ska ha en bra vecka, hoppas ni med får det!


denna vill jag ha hängande i mitt gaderob.
helst en beige, men svart är med snyggt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

"jag gillar nya städer, nytt folk och främlingar som är förlovade. HAHA, internt!" hahahaha! sköning. på lördag smäller det igen ;)



2010-11-03 @ 19:41:04
URL: http://matildadao.blogg.se/
Postat av: lovisa

SOFIE, HUR GÅR DET MED FÖRLOVADE KILLAR? ;)

2010-11-06 @ 09:23:54
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0