TORSDAG

jag har inte uppdaterat så mycket denna vecka. har inte orkat riktigt.
men igår var jag iallafall i linköping över dagen. på kvällen åkte jag hem till hanna och malin, vi pratade om allt mellan himmel och jord. blev en hel del prat om peace and love. redan taggad. lite besviken på att dom höjt priset i år igen! idag så har jag varit i skolan, efter skolan drog jag ner på stan med lovisa, vi gick ett varv sedan drog vi och käkade. super mysigt! vi tog igen lite tid, vi umgås tyvärr inte så mycket, vilket vi båda tycker är lite tråkigt. så vi får ta tag i oss! nu ikväll måste jag plugga. sen om jag hinner tänkte jag städa igenom lägenheten. så nu har jag annat att göra än sitta här. puss!

jag köpte denna idag;



åhlens; 199 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0