TOMT

deprimerande siffra..




men hey, jag överlever.
trist bara att studiebidraget som kommer på tisdag
inte ens ska gå till saker till mig, utan julklappar.
men det gör ju mina nära och kära glada.


och ikväll får man inte sova.
det är inte hälsosamt att skaffa körkort.
för att man får jämt köra på sin fulla syster som ska
hämtas och lämnas jämt.
sådärför har jag fixat så hon ska få det likadant imorgon!
nu ska jag se om jag kan sova en stund
innan hon ringer och väcker mig igen.
jag är visst en bra syster!
godnatt!

Kommentarer
Postat av: juli

tack för tipset, är inte så duktig ;) men du kan få hjälpa mig med en helt ny om du vill för jag har inte orkat bry mig om den just nu (a)

2010-11-27 @ 13:58:36
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0