ONSDAG

igår kväll åkte jag till björkvik med cecilia och hälsade på malin och hanna. vi drog en runda till stavsjö och sen ute i skogen. det var så jävla kuul. jag älskar hur sköna dom är. vi pratade om peace and love, och jävlar vad taggade vi blev. vi funderar på att åka dit tillsammans, och hur roligt vore inte det!
idag är jag uppe med tuppen, halv tio närmare bestämt. skjutsade min syster till jobbet, träffade johanna vid faktory och tog en snabb runda. skjutsade sedan hem henne, och åkte hem och gick ut med hunden och åt frukost. Blev nyss väldigt lättad när jag såg att jag fick VG på en hemsk uppgift som handlade om forntiden och antiken. arbetet som jag fick skriva om för det raderades. så jag är jävligt glad att det stod vg där, för det var jag värd!

idag ska jag umgås med johanna, sen skjutsa johanna, emlie och julia till ikea. för dom ska handla till sitt UF företag. vad gör man inte för sina vänner?

aja, ska sticka nu. måste byta om och fixa lite. puss.


alltså hur snygg är inte mobil väskan? ska nog fan köpa en sådan.
sjukt snygg ju. gillar halsbands uret också. snyggt, snyggt, snyggt.


bilden kommer från denna blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0