LÖRDAG

just nu sitter jag i min säng och äter frukost. har precis avslutat ett telefonsamtal med johanna. igår på fyllan lovade jag henne att åka till stockholm idag. så vid tre, fyra så bär det av till stockholm med henne och matlida. Johanna ska köpa en jacka. så hon lär väl vara som ett barn på julafton. Hoppas bara snön håller sig borta och att dom har saltat vägarna, så ska det nog inte vara några problem! igår då.. vi började med lite fördricka hemma hos mig. sen tog vi bussen in till stan och vidare till smedjan. Där ivana och tvillingarna styrde 18 års fest. Gårdagen var riktigt rolig faktiskt. träffade en hel del bekanta ansikten. vilket alltid är kul! sen att det finns lite konstiga människor som man kan garva åt är ju också kuul! blev iallfall hämtat i stan vid ett,halv två när lokalen stängde.
Så tack ivana och tvillingarna för en kuuul kväll igår!
nu ska jag återgå till min frukost.
hörs ikväll säkert.
en annan sak...
faaaan vad helgen går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0