LÅNG.RESA

alltså just nu sitter jag och tänker på våran roadtrip till stockholm igår...
jag skulle gärna berätta hela historian, om den inte vore så förbaskat lång.
men kan göra en lång historia kort. började med att vi satte på gps som skulle leda oss till stockholm. Han körde åt rakt åt helvete från förta början. vi skulle åka mot gnesta men hamnade på något jävla vis i Enköping tillslut. Körde upp på fel motorväg (gps:ns fel), körde hur långt som helst. kom ingen jävla avfart. När vi väl var framme i stockholm var vi as glada. Äntligen uppe, nu vet vi ju hur vi ska åka hem. Jackan köptes, och vi stannade en snabbis på max. (som vi också körde fel när vi skulle hitta) Och sen började helvetes resan hem. Vi åkte seriöst bort oss totalt. Vi visste fan inte var vi var tillslut. jag ringde min syster och i panik sa: Jag är seriöst vilse i sverige, jag har åkt vilse i sverige. är i någon jävla skog. Alltså jag var seriöst rädd på riktigt. Eftersom det var jag som körde så kunde jag aldrig slappna av. Och ingen av oss hade någon koll på vilket jävla håll vi äns skulle. I strängnäs irrade vi omkring ett jävla tag. och samma korsning paserade vi TRE gånger. Det vill säga; vi körde bara runt i cirklar och kom aldrig åt rätt håll! Men tillslut, efter 14 samtal till johannas pappa, frågat på 2 mackar, två samtal till min syster (som satt på kartor på eniro) så kom vi tillslut på rätt spår, och när vi såg 5 mil flen, så har vi aldrig varit gladare! men sen körde vi såklart fel igen. och sen i flen igen! eh fyfan. när vi väl var i katrineholm, så har jag aldrg varit så lättad i hela mitt liv! Jag har lärt mig en sak; ÅK ALDRIG EFTER EN FUCKING GPS HELVETE. never never never again. Ja, det var väl den korta verisonen, fatta då hur mycket fel allt blev? vi åkte ungefär 15 mil extra säkert.


allt detta för en... jacka..
johanna din jacka hålleru fan hårt i nu!



idag kan vi skratta åt denna resa.
lär vara ett minne för livet.
haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0