VALBORG

nyss ätit lite frukost, det satt fint i magen.
valborg igår, som jag inte tror någon missat. det började hemma hos cecilia i vingåker för lite förfestande med en massa brudar. sen vid tio i nio så tog vi bussen in till katrineholm och vidare hem till stephanie och jessica för vidare festande. Kvällen var kul och trevlig, även fast jag inte var så pepp tidigare på dagen. idag har jag lite ont i halsen, antagligen för jag promp skulle vara så lättklädd igår och ha shorts på mig. men tack för en bra kväll igår mina vänner! en ny månad också, som kommer gå sjukt fort. varje helg är uppbokad med något. och veckorna går alltid fort. snart står vi där i våra söta sommarklänningar och får sommarlov. det där lät som när man var liten! haha. aja skit samma. det kommer gå fort till den 10 juni. pusstja.

såhär såg jag ut igår.


färgade även lite mer slingor igår, så blev lite ljusare. jag är nöjd, men inte helt nöjd, mer slingor ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Frida (sis)

Vad ljust hår du har nu! :-O Fint!

2010-05-01 @ 18:43:07
Postat av: sofiebredell

sv till frida: tack systeryster :) det har blivit lite ljusare!

2010-05-01 @ 19:10:32
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0