TORSDAG

vad har jag att säga om denna dag?
körlektion imorse klockan nio. den gick förjävla bra! jag lyckades idag och kan vara stolt över min körning. nu nästa lektion är det dags för säkerhetskontroller och parkeringar. fickparking? hur ska det sluta.. sen körde jag prov. jag har redan klarat alla åtta prov, så körde frågor jag haft svårt med tre gånger. så jag är redo för dom två slutproven. och sedan ska jag gå på cd-skivan. nog pratat om det. åkte tillbaka till skolan och hade hjärt och lugnräddning. sen var engelskan inställd så jag kom hem vid fyra idag. superskönt. har nyss ätit mig en god kyckling sallad och tittat på det allra sista avsnittet av andra avenyn. fett med besvikelse kan jag säga! nu ikväll då? promenad kanske.. eller tvinga ut pappa på lite fickparkeringar? det visar sig. nu ska jag inte tråka ut er mer. puss/sofie


jag saknar snön :(
NOT

Kommentarer
Postat av: julia

Du längtar visst sofie! Du längtar efter att få krypa fram på gärdet ;)

2010-05-06 @ 19:27:00
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0