TISDAG

dagen..
började med att en trött sofie gick helt otaggad till skolan för att spendera tre timmar med engelska nationella. och jag kan helt ärligt säga, med handen på hjärtat. att det gick så jävla dåligt. jag visste att engelska inte var min grej. men helvete. så illa trodde jag inte det var. det var läs och hör övning. inget gick bra. jag chansade på allt. absolut allt. och nu sitter jag och ber till gud för ett godkänt. sen så försökte jag glömma hela skiten och drog ner på stan igen. där hänger vi ofta. det var iaf jag, cecilia och sanne. nella var med ett tag, men hon drog sen. vi var på en affär en timme kändes det som, haha. galet sega var vi. och kändes som vi testade allt. det var väldigt trevlig och roligt. speceillt när ramlar människor framför en! hahaha.  men iaf alla kom hem med lite saker iallafall. eller jag köpte bara ett par till cykel byxor, hihi. det är riktigt rätt nu till våren. så satsa på det! denna gång blev det ett par svarta. johanna var snäll och tipsade mig om att bik bok hade dom. sen så såg jag att alla möjliga affärer fått in dom under natten. dom är inte så speciella men här får ni se en fin cam bild.


cykelbyxor, bikbok. 79 kr. catching.

nu ska jag laga mat, sen ska jag och cecilia ner och köra ett powersteppass. undrar vart det slutar..

kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0