TISDAG

tisdag idag, och jag är helt slut i huvudet. jag har verkligen tragglat matte nu. och det är sjukt svårt. imorgon har jag mitt sista prov för hela kursen. får jag godkänt är jag mer än nöjd. för det är inte lätt, absolut inte. godkänt är som ett mvg i matte a. Om jag får godkänt imorgon på provet, är hela kursen slut och jag behöver aldrig mer lyfta en mattebok. jag är mer än lycklig då.
annars då.. igår så hade vi prov i dagmakeup på stylisten. jag sminkade sara, det blev jätte bra! sen så drog jag ner på stan med johanna och några. men dom där några försvann sen. haha. jag köpte jätte fina grejor. ett halsband, byxor och ett par skor. 230 kr kostade allt. men har ingen kamera så jag kan ta kort på det. men lovar att visa er i helgen. sen åkte vi och köpte lite grönsaker sen kom cecilia och då lagade vi tacos. det var as gott. tredje dagen i rad. sen tog jag och johanna en lång promenad genom parken och bort till haga och runt där. det var as skönt, förutom att alla glodde så  ögonen nästan trillade ut. jag och johanna trodde nästan att vi hade något konstigt på oss eller att vi såg konstiga ut i ansiktet. Haha. men det hade vi inte. det är så underbart att gå i parkerna i norrköping för även fast klockan är åtta på kvällen är det fullproppat med folk överallt. skillnad med lite fjärtkatrineholm.
nu ska jag plugga litteratur vetenskap tills jag spricker. måste bli klar. nu.

pusstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0