TISDAG

idag känner jag mig som en säck potatis. hade lite svårt att somna igår, ja, jag erkänner jag var rädd i min ensamma lägenhet. och sen vaknade jag fyra imorse och var sjukt kissnödig, ni vet sådär så det gör ont? men när jag går på toaletten kunde jag inte kissa. det kom inte en fucking droppe, och det gjorde bara ondare och ondare. det gick inte att kissa? det var som en mardröm ju! det var bara att gå och lägga sig igen. sen när klockan ringde ville jag inte gå upp. var sjukt trött. men tänkte på att jag är ledig resten av  veckan och jag är i behov av matte. så jag gick upp och tog mig hit. nu sitter jag här och känner mig osocial. men jag orkar inte öppna käften just nu, jag är för trött och seg. nu fick ni lite äckig och tråkig fakta. vi höres! pusspuss. idag ska jag träffa superfialott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0