SÖNDAGS.KVÄLL

jag måste bara fråga... kan litteraturvetenskap vara världens tråkigaste ämne? för att inte glömma svåraste. känns som jag aldrig kommer framåt. jag hade lovat mig själv att göra klart det idag. för sen är kursen slut. men att analysera texter från förr i tiden när språket eller orden inte är detsamma som idag är inte det lättaste man kan göra en söndags kväll. det står mycket på prov i skolan just nu. men det är bara fyra veckor kvar av slit. denna vecka avslutar jag tre kurser, kanske fyra. det ska bli grymt skönt! då kan jag lägga min energi på andra svårare kurser. som engelska. vi har en stor och avgörande redovisning på gång, som ska redovisas vecka 22. ursh. skolan tar min energi. och idag har min energi varit på botten. ursh.
imorgon är en ny vecka, nya tag. dagen börjar med körlektion. det är säkerhetskontroller och parkeringar av alla slag. kan ju bli intressant. därefter fortsätter det med ett praktiskt prov i stylisten. vi ska göra dagsmakeup. inge vidare svårt. nu ska jag fortsätta analysera tills huvudet inte orkar mera. sen ska jag sova. längtat hela dagen.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0