SNART.LOV

sista riktiga skoldagen, galet? och den var inte ens riktig. jag sminkade medina och nu har jag slutat. jag har fyra veckor framför mig av temavecka, ledighet och umgås med klassen. snart äre fan sommarlov. galet skönt! på söndag gör jag klar sista uppgiften och sen när jag redovisat den. så har jag klarat av ettan en gång till. och vet ni det bästa? jag ångrar mig inte en sekund att jag började här. jag trivs som fisken i vattnet. juste på tal om något som gjorde mig fett glad igår, jag fick VG+ i muntliga nationella i engelska. jag har höjt mig så mycket sen handel, handel skulle förstört min engelska. nu är jag fan nöjd över mig själv.


bild från grillningen igår vaaaa
as mysigt, och bilden tog jag från cecilias blogg.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jadu fy fan, men med Hatsek går det inte att få bra betyg :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0