ONSDAG

onsdag, underbara onsdag.
näst sista dagen i skolan denna vecka. veckan har gått sjukt fort. vilket jag anade. sommarlovet närmar sig bara hela tiden. annars då.. matten imorse gick överförväntan, och sista kapitlet är än så länge lätt. sen vare rå fisk i skolan. sjukt äckligt. och nu ska jag snart ha utvecklingssamtal och se vad jag i princip får betyg. annars så fortsätter mitt och sannes bloggbråk. nu har hon fått ont i magen. KARISMA GUMMAN! man ska inte bråka med mig, då får man magvärk! annars ska jag sluta nu, puss och kram. försten känner jag mig sommrig idag, tygskor utan strumpor, beiga leggings och vitt oversize linne. mah!


detta begär jag just nu!
grillat och smultronvin.
yes, det blir det på lördag!

Kommentarer
Postat av: sannehemlig

så jävla ond

2010-05-05 @ 20:55:53
URL: http://sanneg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0