ONSDAG

dagen har bestått av vandring i skogen. det var kalas kul! ramlade först i en nedförsbacke med stenar och rötter. skrapade upp halva underarmen. skönt som attan. bjöd på skratt iallafall. sju kilometer senare när vi nästan var klara var mina ben så trötta att jag ramlade igen, denna gång i en trappa. sen visar det sig att min lärare stukade foten och skadade knät. så det var inte en smärtfri runda. halva skolan ramlade där i skogen. det var blöt och halt som satan. nu känner jag mig fem kilo lättare efter allt svett jag fått svettas ut. efter det så drog jag och cecilia ner på stan och inhandla presenter. check. sen drog vi hem åt och sen blev vi as rastlösa. så vi träffade murran och malin och drog till lovisa där även carro var, och rökte vattenpipa och drog till halvards och köpte glass. malin är en jävel på att sliska upp glassen som lovisa så fint så. rart rart. nu ska jag titta över en uppgift sen typ sova. pussar eller ska jag säga kyssar.. hahaha, internt skämt johanna?

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHA, din mupppp :D

2010-05-26 @ 22:03:03
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/
Postat av: sanne

jag halkade inte....

men det gjorde du lilla bambi!!!

2010-05-26 @ 22:08:37
URL: http://sanneg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0