MÅNDAG

idag började dagen med körlektion, vidare till skolan för att ha stylist. vi skulle sminka och fixa varandras hår. sminket blev jätte bra, sminkade med bruna och lite bronziga nyanser. men håret blev inge vidare. får nöja sig med en bra sak iallafall. efter skolan gick jag ner på stan för att lämna tillbaka en väska som pajjade. bara för jag inte hade kvittot fick jag inga pengar utan bara ett tillgodo kvitto. bättre än inget. gjorde ett besök på gina tricot också, och fick med mig detta, sjukt dåliga bilder. men var tvungen att ta med camen för jag har ingen sladd till min kamera.


leggings med rippade knän och en dragkedja i byxslutet, beiga. 199 kr.


leopard cykelbyxor, as fräna. 59 kr.


solglajjor, lite leopard färgade. 59 kr.


svarta toffsar, bara för att alla bara försvinner hela tiden. 19 kr.

det var allt, nu är jag 350 kr fattigare.
inte lätt att bo i storstaden.
pusstja/sofie

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh, din mupp! Leopard cykelbyxorna tänkte jag köpa imorgon ju :O HAHA, vafan! Dom är äckligt snygga alltså..

2010-05-03 @ 20:09:43
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/
Postat av: johanna

Sv: Hehe, sjukt snygga ;o äre lugnt om jag köper dom ändå eller? :) Jaaa, det finns massor ju :O Har du inte vart där och kollat? Dom har massa på lagret, för dom sa om jag inte hitta min storlek skule jag säga till dom så hämtade dom på lagret :) vi borde ta en rund på stan någon dag vaaaaa <3

2010-05-03 @ 21:47:54
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0