MÅNDAG

idag är jag d-ö-d, bokstavligt talat. jag är förövrigt ledig idag, men gick upp sex, tog bussen klockan sju till katrineholm. satt på körskolan och hade riskettan mellan 08-12. fyra timmar. ont i röven. men det var intressant mestadels. sen for jag hem till johanna mumsa lite paj och marängsviss och myste på balkongen. sen vidare vid tre mot körskolan, körlektion där vi åkte till baggetorp och axxade. (stavning?) sen teori på körskolan, klarat 14/19 prov. skönt. går framåt. sen hem. åt. övningskörde. nu vill jag sova. sitter och lyssnar på gamla låtar. men ögonen somnar. jag måste göra klart min redovisning.. vi ska sminka i steg för steg, sedan göra en powerpoint presentation. på engelska ska vi sedan prata. detta är som "slutprov" i stylisten och engelskan. sista chansen att höja sig! ligger på VG i båda. men vill stanna kvar där. nu ska jag fortsätta så jag blir klar, så jag kan nöta på språket sen bara. vi ses. pussochkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0