MÅNDAG

måndag idag, och det har varit en lång dag.
gick upp vid tio och åkte sedan mot norrköping vid elva. i skolan hade vi stylist, då gjorde permanenta vi våra ögonfransar, alltså böjde dom. det blev mycket bra! sen så färgade jag även evelinas ögonfransar. så nu är dom böjda och svarta. snyggt! det är mycket fördelar med min linje. sen drog jag en snabbis på stan men fann ingenting. lika bra, för jag ska väl inte slösa bort mina sista slantar. sen gick jag till affären och köpte bakpotatis, för jag var sjukt sugen. sen kom jag hem och lagade iordning det. sen vare bara att slänga på sig träningskläder och dra ner till sats där det var dags för aerobics. sjukt svettigt men skönt. drog vidare till mcd med lovisa för hon skulle äta kvällsmat. vi satt där någon timme och pratade om allt mellan himmel och jord. hon är bra hon lovisa. sen så tog jag en promenad hem, det var kallt. blåste en massa. på en gång när jag kom hem så började jag med att storstäda hela lägenheten, damma, dammsuga och tvätta golvet. sen blev det en dusch och nu sitter jag här. funderar på om jag ska jobba lite matte. och imorgon vet jag inte hur jag ska göra.. på morgonen skippar jag sovmorgon och det blir antingen matte eller sats.. frågan är.. jag får se. något av det blir det! oj, vilket långt och detaljrikt inläggg. brukar inte skriva så långt. men har inget för mig just nu. cecilia är inte i lägenheten och jag ska sova helt själv för första gången i hela mitt liv faktiskt. har inte ens sovit själv i vingåker heller. men det ska nog gå bra! nu ska jag gå fan, men vi hörs. pusspuss/sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0