LÖRDAG

skumt när man inte ens vet att man tappat sitt bankkort. smart tjej. även mitt busskort kan nog gått till spillo. skit. jag hade iaf väldigt tur att det var en tjej som visste vem jag var som hittade mitt bankkort med min ynka en krona på. så får tillbaka det tills nästa vecka iallafall.

annars ikväll.. vi har varit hos lovisa och drukigt och ätit gott. mycket skratt och prat har det bjudit på. kalas kväll! grattis i efterskott stumpan! imorgon är det söndag, och slut för veckan. men inte ledigheten. tackar fan för det. men har riskettan på måndag och måste endå upp klockan sex. kalas!


vi hörs imorgon, kalas va? det är mitt nya ord. det låter kalas bra ju!
/sofie

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, du ser ju exakt likadan ut på alla tre bilderna :P

2010-05-30 @ 13:15:24
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0