FUCK.MATTE.B

jag har dragit ut på att plugga matte hela kvällen, när jag väl sätter mig halv tolv med matten. är hela huvudet så trött så jag fattade ingenting, efter läst tio uppgifter och hoppat över alla. så inser jag att det är bara att stänga boken igen. där sjönk mitt humör. och paniken börjar komma. vi hade prov på kapitel tre och sen har vi två lektioner i skolan och sen prov på sista kapitlet. en lektion har redan varit, och nu har vi en lektion kvar. sen är det dags. är det inte sjukt att man inte får jobba i skolan utan måste jobba hemma? jag tycker att skolan ska stanna i skolan och sen att man måste jobba hemma för man inte jobbar på lektionerna. jag är så jävla glad att när jag gjort provet så behöver jag aldrig mer öppna en mattebok. tackar fan för det! oj, super ointressant inlägg. men var tvungen att skriva det. för nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0