FREDAG

det går bra nu kompis. vaknade för en timma sen. ledig idag som varje fredag. blev lite störd i min sömn inatt. juste jag hade utvecklingssamtal häromdagen. det gick skumt. eller jätte bra? jag fick iallafall reda på att jag, utan att dom rättat nationella, som förövrigt kommer sänka mig, att jag hade vg+ i engelska? snacka om att mitt slit har gett resultat. låg på ig på handel. men tycker själv jag kämpat och velat mer nu och det känns skönt att veta att jag ligger bra till. matte b låg jag på G+/VG. vilket också förvånade mig. fick jag bra resultat på sista provet skulle jag få ett VG i matte b? sjukt. fast fan vad jag har kämpat med matten, så jag är fan värd ett bra betyg.
annars så har jag klarat mig i en månad utan godis. det har varit lättare än vad jag trodde, och nu står vågen på fem kilo mindre. så det har ju gett resultat och det gör så att jag inte vill ens börja äta candy igen. men jag och johanna har en månad kvar på vårat vad.
annars så väntar jag på att linda ska vakna så vi kan åka till örebro. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0