FREDAG

idag vaknade jag tidigt, vid åtta. min familj skulle bege sig till sundsvall för att hämta hem min syster som ska lämna sundsvall föralltid. eller vem vet, någon dag kanske hon flyttar tillbaka dit. iallafall, dom gastade som yra höns över att okq8 hade hyrt bort deras släpkärra. så jag blev klar vaken och kunde inte somna om förens typ 1-2 timmar efteråt. sen när jag vaknade igen var klockan 12:20, då vare bara att slänga sig upp för pepsi var ju tvungen att gå ut en promenad. idag blir det bara lungt, tänkte städa mitt helstökiga rum och sedan ikväll kommer några flickor hit och grillar. det blir en lugn kväll för dom flesta skulle jobba imorgon. så vi kör ös på lördag istället, då äre förfest spelet och öltältet som gäller. ikväll sover jullan här så att jag inte behöver sova själv. snällt. det var ju ett tag sen någon sov över här. för sånt gjorde man ju mest när man var liten. men det är ju mysigt! men nu ska jag sluta skriva och göra något vettigt. som städningen. pusstja.



Jag tänkte även passa på att tipsa om en bra blogg jag hittade förut!
http://amandarosende.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0