FAN.VAD.JAG.HATAR.MATTE

alltså jag är så jävla slut i huvudet att jag börjar gråta snart, ärligt! jag har setat med matteboken i två timmar nu, och räknar ett jävla tal. jag fattar inte ett jävla skit vad jag ska göra. pytagoras sats och avståndsformeln? FYFAN. det är fan det svåraste jag varit med om i hela mitt liv. jag fattar inte, det gör mig galen, ingen kan hjälpa mig. har ringt runt men fan ingen kan ju. varför är lovisa i jävla spanien när jag behöver henne just nu? vafan skulle jag ens börja öppna matteboken. jag är arg, så jävla piss! ge mig ett break, är så jävla trött på skiten. snälla ge mig pengar orkar inte vill ha semester. patetiskt att gråta över matten. men den gör mig fett stressad. fan jag är en jävla mes. kan någon bara hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0