VÅR <3

sådärja, nu sitter jag här en liten snabbis.
jag har spenderat morgon med att traggla lite med matten. som fortfarande är skit svår. men så länge man pratar högt med sig själv så kommer man iallafall framåt. jag har gjort upp en planering hur mycket jag måste jobba varje dag för att hinna tills provet på tisdag. som jag ska ha G på! sen så tog jag på mig vårjackan och solbrillorna och tog en promenad i det underbara vårvädret. nu äntligen är våren påväg, solen steker på, det är inte så kallt och snön är påväg att smälta bort! underbart! våååååren är så underbar! nästan bättre än sommaren. man är lyckligare på våren på något sätt.
nu ska jag nog hoppa in i duschen. håller på att smörjer min ansikte var femte minut med lotion för det är vintertorrt som fan. och om det är torrt kan jag inte lägga någon ögonskugga för det är inge fint om det är torrt. jag vill vara babymjuk! sen ska jag över till johanna och fortsätta fixa mig. sen går kvar över sex bussen in till stan. och då börjar vi förfesta inför the night som jag är så taggad inför! underbara vänner, det kan ju inte bli bättre! pusspusspuss!


hej, detta var för två år sen. våren 2008, sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0