TORSDAG

hey ho lets go.
nu sitter jag hemma i vingan igen. fick reda på att den enda kursen som jag har på fredagar är avslutad. vilket resulterar i att jag är ledig varje fredag. vilket betyder långhelg enda fram till sommarlovet. skapligt! skoldagen gick förjävla snabbt. brudmakeuper tränades det på när vi hade stylist. sen när vi slutade skyndade jag och cecilia oss hem och packade iordning våra saker (glömde laddaren till datan, underbart). och sen drog vi till halv fem tåget. vi satt och töntade oss med johanna,frida och medina hela vägen hem. garvade åt allt konstigt som kom ur munnen. sen blev vi försenade 20 minuter, för att en snubbe stod på tågrälset och vägrade flytta på sig. så polisen fick tvunga bort honom. vi sprang för att hinna med bussen, som sedan inte kunde ta sig fram på grund av en bilolycka mellan en traktor och en personbil. vi stod och väntade ungefär en timme. men det gjorde ingeting. tänkte mer på hur det gick för personerna som var inblanade. när ambulansen åkte förbi så tittade jag in i den och såg en man, såg han jätte tydligt. ursh, hans ansiktsutryck var smärta. hemskt. sen kom nästa ambulans, och där i låg den äldre damen som kört personbilen. jag gillar inte olyckor, tycker det är hemskt när sådant händer. jag skulle kunnat stå i bilkön hur länge som helst bara personerna överlever. vilket dom kommer att göra enligt tidningen! och det hoppas vi verkligen! bilen var rätt mosad och traktorn likså.
nu är jag hemma iaf. jag har setat i telefon hela kvällen. nu känns det lite ensamt att inte ha någon att prata med omkring sig så jag var tuvngen att ringa lite. imorgon ska jag plugga en hel del, och sen träffa julia. på lördag blir det partaj. och på söndag hoppas jag att jag får träffa min lilla lovisa!

nu ska jag kila, har lite mer samtal att ringa. pusstja!


gammal bild från smultronstället i sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0