TORSDAG

nu sitter jag hemma i vingan igen. jag kom hem vid två idag, eftersom jag slutade tidigare. gårdagen var det full fart hela dagen.
* Tvättning 07:00-10:00. dumma i huvudet, haha, vi vet!
* Skolan, innehållande nationella muntligt engelska del 1. som förövrigt faktiskt gick väldigt bra, jag och cecilia höll uppe dialogen hela tiden. jag till och med skämtade till det lite och fick min lärare och småflina. det blev helt enkelt för seriöst.
* slutade vid tolv, då drog jag och 7 andra brudar ner på stan, tittade lite och så gjorde vi en fältstudie, innehållanden miljön i butiker.
* Efter det så gick vi alla brudar och fikade på expresso house.
* Sen drog jag och cecilia hem till frida och hanna ett tag.
* sen vare hem, då lagade jag kyckling, currysås och ris till oss.
* mätt i magen så drog jag och tränade på sats med sarah och lovisa. vilket var väldigt jobbigt!
* Kom hem och städade, dammsög och moppade hela lägenheten.
* slocknade i sängen halv elva, helt död.
Det var min gårdag i punktform.


puss och tja!


jag behöver pengar, någon som vill skänka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0