TISDAG

dags för sängen.
igår natt vaknade vi av en otrolig duns, en metallkorg från gaderoben åkte i golvet och det fanns ingen logiskt förklaring. det var riktigt creepy. undra vad vi vaknar av inatt? ingeting får vi hoppas.
imorgon åker jag till sundsvall förövrigt. mycket skönt att åka bort. jag vill träffa och umgås med mina systrar. jag vill även besöka krogarna i sundsvall och se vad dom har och erbjuda. och sen vill jag shoppa upp halva mitt bankkonto. det blir kalas.
nu klagar cecilia på att jag skriver för hårt på tangeterna. eller så är det bara för hon är avensjuk att jag kan surfa på grannens internet och inte hon. nanana! godnatt people. make it happend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0