TISDAG

Nu sitter jag hemma i lägenheten och har precis duschat. Dagen har gått otroligt fort. Jag har bara hunnit pluggat och tränat. Och jag måste säga, att det var länge sen jag var såhär seg i kroppen. Jag och cecilia drog til sats för att testa en ny gruppträning, powerstep. Och fyfan, visst vare power. I en jävla timma, alltså svetten bara rann och jag var röd som en tomat när vi var klara. Shit, det var dödande men vi är på igen nästa vecka. Imorgon är det satsdance som gäller för cecilia, själv tycker jag det är fånigt så jag kör cykling och core istället. Träning har kommit igång nu. Två gånger i veckan har vi tränat, och nu lägger vi på en dag. Så vi blir fit for fight till beachen. Svetten ska rinna tre gånger i veckan och fettet ska brännas. När man endå får träna gratis så måste man ju köra! Nu ska kvällen spenderas framför teven, dating in the dark, desperate housewives och couger town. Pluggning sker mellan pauserna.

 

Puss och tja!


Kommentarer
Postat av: hannaaa

sv: de kommer från bikbok. Men om du någon gång hittar de i butik så MÅSTE du köpa ett par åt mig också, annars dödar jag dig. Skulle kunna betala hur mycket som helst (överdriver, jag vet) för dem ;D

2010-03-30 @ 21:12:32
URL: http://haannaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0