TISDAG

nu sitter jag i skolan och väntar på att engelskan ska börja. säkert blir det skapligt tråkigt också. efter ska jag och cecilia dra och träna. sen ska vi ner på stan. imorse vad jag jättepigg, så jag gick upp tidigare än vad jag behövde. jag börjar längta hem också. men får inte åka hem förens på lördag. då har det gått två veckor sen jag var hemma i vingåker. om någon vill träffas så får ni höra av er för jag kan bara träffas på lördag kväll. för söndag vill jag bara vara hemma med min mamma och pappa och sen vill jag bara vara själv ett tag. har inte varit ensam på hur länge som helst. och alla behöver lite ensamtid. nu ska jag dra mig. pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0