SUNDSVALL

jag är uppe i sundsvall. det är nice.
torsdags kvällen spenderades i södra berget, det är en väldigt brant skidbacke. vi snodde en "skyddsmatta" som vi sedan åkte ner på. och jag lovar er, fyyyy faaaan vad det gick fort. seriöst.  HAHAHAHAA. det var samtidigt så jävla kul. speciellt när man får uppleva lite nära döden upplevelser när man vi nästan körde in i en stolpe som helt plösligt dök upp framför oss. vi levde ut våra barnsidor och det var en väldigt roligt.

HAHHA. första bilden kommer vi flygandes på matten. första tanken var; vi kommer nog klara oss förbi. ju mer vi närmar oss inser vi att vi inte kommer förbi så frida knuffar av mig en meter innan och glider rakt mot stolpen och en sådär precis i närheten så får jag iallafall stopp på mig själv. just där på bilden ligger jag och asgarvar, sen reser jag mig tillslut upp. springer fram till dom andra och sen ramlar jag ihop och garvar ihjäl mig. det var tokigt!

idag så är det dags att starta party helgen. ikväll ska vi börja kvällen med lite folk här hemma och då ska vi spela förfest spelet. sen ska vi ut och göra sundsvall osäkert. jag är redan taggad! sedan imorgon så ska vi på inflyttningsfest hos en av fridas vänner och sen blire ut igen på krogen. det gör mig pank men hoppas det är värt det! nu ska vi fixa oss och sen ut på stan och fixa lite ärenden.
pusstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0