SÖNDAG

gårdagen styrde sofia och ponuts upp. och fyfan vad kul jag hade! kvällen gick otroligt fort och bestod av lite dans, ölspel, massa skratt, prat, snöhögar, myshögar i sängen och ja massa mer. det var rätt galen kväll! slutade på mc donalds och venizia för lika fyllekäk. sen vid tre/halv fyra så slocknade jag hemma hos matilda. idag mår jag som jag förtjänar. länge sen jag var såhär bakfull! böjde mig framåt förut och hela världen snurrade trodde jag skulle ramla framåt. HAHA: och imorse vid sex gick jag upp och skulle dricka vatten då var jag skit yr, gick typ in i dörren. sliiiten är bara förnamnet. men det är det fan värt. för kul var gårdagen! tog elva bussen hem idag, och har nyss käkat frulle. ska snart ta en dusch, börja tvätta och sen plugga. vid fyra ska jag träffa lovisa. tjoho. glöm inte att gossip girl börjar idag, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fia

Gårdagen var skoj skoj skoj :D

2010-03-07 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0