SÅNT.HÄRA.GÖR.MIG.SÅ.OTROLIGT.GLAD

kolla vilket underbart inlägg min underbara vän fia hade postat i sin blogg.
kopierat från hennes blogg:

mitt svar till henne:
naw älskade vän! gud vad jag blev glad och rörd, jag kunde knappt hålla inne tårarna! Jag vill bara krama om dig och berätta för dig hur mycket du betyder för mig och vilken skillnad du gjort sen du kom in i mitt liv. Vi fann varandra direkt när vi började handel! våra stunder är så galna, underbara, fantastiska, roliga, perfekta och ja allt. jag älskar allt vi gjort tillsammans och skulle inte klara mig utan en vän som dig. och jag är så glad att jag fick chansen att lära känna dig. vi har varit vänner i ett och ett halvt år, men det känns som jag känt dig hela livet. jag älskar dig, och mig blir du inte av med på ett bra tag raring! <3<3<3 våren 2009 var perfekt med världens bästa vän!


Kommentarer
Postat av: Fia

Du är helt enkelt bäst Sofie. Min bästaste super Sofie jag vill aldrig leva utan dej! <3

2010-04-01 @ 18:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0