nervös.som.tuuuusan

fan, jag kan inte sova. inte ens tanken på sova finns i mitt huvud. jag kan inte. jag är så jävla nervös. hela kroppen är nervös. jag vet inte vart jag ska ta vägen. började tänka tanken att jag inte kommer vakna upp i min egen säng i mitt eget rum på tisdag. känns rätt creapy. kommer inte vara själv någonting. kommer dras med min sambo all the time! haha, fast inte gör det mig så mycket. vi har samma humor och har roligt tillsammans! så det kan nog bli rätt galet. föresten vill vi ha mycket fin besök, hela tiden. så kom gärna och gör ett besök hos oss när ni vill! bara och slänga iväg ett sms innan.

imorgon tjänar jag vuxenpoäng som in i fan.
det bara strömmar in. sofie ska bli vuxen, kläm på den!

jag som har randig tröja.

jag med nappen.

här var man liten och full med bus.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hahaha, jasså :D är vi

2010-03-01 @ 09:47:51
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0