NATTI

sådärja. nu har jag setat och pratat i telefon slash skickat sms hela kvällen. nu ska jag ta och sova i min egna stoora säng inatt. det är underbart. jag kommer få sova fyra nätter där och sen kommer jag inte sova där igen förens den 20 mars. gah! kommer sakna mitt hem. anledningen till detta är att jag åker till norrköping, sen till sundsvall och sen till norrköping igen. men lever som vuxen nu, och måste ta ansvar för mig själv, vilket är bra att vara borta mycket från hemmet då. nu måste jag sova, mina ögon har blivit sådär uppsvullna igen. jag och min sambo lägger oss way to sent denna vecka. skärpning!

pusstja.. en bild? fan, finns ju ingen. min älskade data är ju död utan sin laddare..


sötis hunden som snor min säng när jag är borta, fastän han inte får..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0